Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
Terma Group - Since 1990. Polski producent grzejników, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego.

Polski producent grzejników, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego.

Firma z tradycją

O nas

Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Od 1990 r. służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. Nasz historia to opowieść o podejmowaniu wyzwań, odnoszeniu sukcesów i nieustannym rozwoju, który zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy naszej Organizacji, ale także wizjonerskiemu podejściu Edwarda Brylowskiego – założyciela i Prezesa Termy w latach 1990-2024. Jego następca, Adam Wizimirski, rozumiejąc wizję swojego poprzednika i szanując jego dziedzictwo, jednocześnie wyznacza nowe kierunki rozwoju i kontynuuje politykę innowacji. 

Dążenie do oferowania produktów w najwyższej możliwej jakości jest wyrazem naszego szacunku do Konsumenta, którego dobro jest dla nas kluczowe. Spełnianie oczekiwań to dla nas za mało – chcemy je wyprzedzać. Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne oraz funkcjonalne rozwiązania. 

Badamy potrzeby Odbiorców i rozwijając technologię oferujemy im coraz lepsze produkty. Stawiamy na jakość, design i różnorodność. Ponad wszytko stawiamy jednak na innowacyjność. Aktywnie uczestniczymy w targach międzynarodowych i wydarzeniach lokalnych, staramy się być blisko każdej grupy Odbiorców: zarówno Partnerów Handlowych, jak i Konsumentów. 


ponad

35 lat

na rynku

ponad

40

obsługiwanych krajów

ponad

400

zatrudnionych osób

Budynek Terma w Czaplach
Turkusowy grzejnik

Historia

Historia marki sięga roku 1991, w którym Edward Brylowski – ówczesny prezes i główny udziałowiec założył firmę Terma, której głównym celem była produkcja grzejników łazienkowych z profili stalowych. Wyróżnikiem tamtych czasów była jakość oferowanych wyrobów, a kolejne lata działalności przyniosły poszerzenie oferty o grzałki i akcesoria do grzejników oraz ekspansję terytorialną.

Grudzień 2002 roku przyniósł firmie, w wyniku zmian kapitałowych, zmianę nazwy na Terma Technologie Sp. Z o.o. W lipcu 2012 r powrócono do pierwotnej, krótszej nazwy firmy - Terma Sp. Z o.o. Wraz ze zmianą nazwy marka przeszła rebranding i na rynku zaczęło funkcjonować znane do dziś biało-czerwone logo.

Dzisiaj logo Terma obejmuje swoim parasolem nie tylko grzejniki, grzałki, ale także wysokiej jakości sprzęt do rehabilitacji i wyposażenie integracyjnych placów zabaw, dmuchawki do światłowodów i nowoczesne maszyny budowlane do bezwykopowych prac ziemnych. Oferta grzejników poszerzyła się także, w tym o oryginalne grzejniki żeliwne, produkowane seryjnie, ale z zachowaniem warsztatu typowego dla manufaktury.

Rok 2019 przyniósł największą inwestycję w dziejach firmy – w Czaplach pod Gdańskiem, obok dotychczasowej fabryki, powstała nowa hala produkcyjne. Nowoczesna technologia oraz rozszerzenie parku maszynowego przyczyniły się do podniesienia wydajności, a także jakości oferowanych produktów i usług.

W lipcu 2024 roku nastąpiło przekazanie władzy, dotychczasowy prezes Edward Brylowski przekazał funkcję prezesa – Adamowi Wizimirskiemu, który obecnie kontynuuje dzieło swego poprzednika. Edward Brylowski zasiada obecnie w Radzie Nadzorczej firmy Terma. 


Wartości

Wspólnym mianownikiem podejmowanych przez nas procesów są wartości: innowacyjność, pracowitość, odpowiedzialność, oszczędność i pokora to składowe oraz drogowskazy do bycia możliwie najlepszym Dostawcą.

Dobro drugiego człowieka inspiruje nas do odnajdywania nowych, nieszablonowych sposobów wyrażania się i działania. Wychodząc poza utarte schematy, chcemy w pełni wykorzystywać uwarunkowania wolnego rynku, oferując naszym Partnerom pełny rozwój, a Konsumentom możliwie najdoskonalszy produkt w przystępnej cenie.


Innowacyjność

To nieustanne zgłębianie zagadnień i chęć kreowania lepszej rzeczywistości. Powielanie nie przynosi rozwoju, a wręcz uwstecznia. Dlatego nie chcemy tracić energii na działania odtwórcze, lecz kierować nasze siły na dostarczanie nowych rozwiązań, dostosowanych do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Pracowitość

To nieodkładanie na później tego, co możemy zrobić dzisiaj. Nie stawiamy kreatywności żadnych ograniczeń. Pozwalamy, by nowe pomysły rodziły się nie tylko podczas pracy przy biurku, lecz w każdych okolicznościach. Gdy chodzi o dobro konsumenta, nie istnieją dla nas ramy czasowe.

Współodpowiedzialność

To naturalna konsekwencja przedkładania dobra Konsumenta ponad nasze oraz gwarancja  satysfakcji z proponowanych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że przynoszą one dobro, dlatego ręczymy nie tylko za jakość naszych produktów, lecz także za rzetelność współpracy i efektywność oferowanego wsparcia.

Oszczędność

To racjonalność działania, która generuje zysk. To dzięki niej możemy rozwijać się, inwestując w nowe technologie, by nasz produkt i praca spełniały możliwie najpełniej oczekiwania naszych konsumentów. Oszczędność umożliwia nam również wspieranie innych dzieł, które niosą dobro drugiemu człowiekowi.

Pokora

To wdzięczność za każdą informację zwrotną od naszych Konsumentów i Partnerów. Dzięki ich uwagom i sugestiom możemy stawać się lepsi. Wierzymy, że dobrym dostawcą może być tylko ten, kto potrafi służyć. Pragniemy, by każdy nasz odbiorca był wobec nas wymagający.